30 Nisan 2008 Çarşamba

Sabaha Eremeyen Geceler...


Tam da böyle bir gece geçirdim işte.Sanki sabah olmayacak güneş doğmayacak.Yaklaşık 3 saat kadar ağladıktan sonra uyumaya karar verdim.Bangır bangır müzik dinlememden ötürü tüm komsularıma bir özür borçluyum tabii.Dinlemeyi bırak böğürerek şarkı söylemekten ve kusmaktan bugün boğazım perişan.Ve yine işteyim.
Kafamda birşeyleri ne zaman aydınlatacağım ben.Taşları ne zaman yerine koyabileceğim...Bu manik depresif kadından kurtulmak istiyorum artık...Düzensizlik düzenim oldu...

3 yorum:

neptuneptun dedi ki...

pinoooo, nooluyo kiz? hayatım lütfen en kısa zamanda bana uğra da şöyle bi gazını alayım senin:)

Nazlila dedi ki...

Hay Allah yaw, ne oldu? Kendini sakin birakma.. Bizimle konus, dertles, akıt icindekileri..

Pinar dedi ki...

bok gibiyim işte :) karman corman.