18 Nisan 2008 Cuma

Şu facebook varya...





Valla nelere kadir bi internet sayfası...
Bu sabah Teo ile tekrar,yine,yeniden şu feyz sayesinde arkidiş olduk...Aradan yıllar geçiyor sonra yılların ardında kalan eski sevgili karşında.Vay be nasılda elektronikleştik.Kötümü bilmiyorum ama aynı zamanda iç gıcıklayıcı bir şey bu.Eee bu meymenet sayesinde istatistiklere göre boşanmalar artıyor, manyak bir nesil yolda, sosyallik dibe vururken asosyal insanlar heryerde.
İçim olsun diyor.Çünkü bu güne kadar bir hatası olmadı bana.Kolaylaştırdı herşeyi.Bir yerde okumustum.Tamda hatılamıyorum ama ibranice bir kelimeden yola çıkılarak internetin dünyanın sonunu hazırladığı yazıyordu.Bugünkü bir haberde de dünyanın eger Cenevre'de ki deney yapılırsa sadece 50 ay ömrü kaldığı yazıyordu.Sabah sabah bu haberle güne başlayınca nasılda herşey güllük gülistanlık geliyor.Yaşa,sorgulama,keyfini çıkar...Oh mutluyum.Dün nerdeydim şimdi nerede?
Hem ben bu elektronik olayınıda seviyorum.Eskiden çook eskiden bir Kiev makinam vardı.Şimdi her cinsi mevcut elimde.İşte onların sayesinde deli gibi sınırsızca eğlenebiliyoruz.Çek, bastır,bekle, meraktan çatla ....Tabi birde temkinli çalış.Yok artık bunlar...
Ama mektuplara da devam.Dedimya kolej mezunu alaturka.Ne yardan ne serden misali ben...Yeni herseye açık eskinin değerini tartışmaya gerek bile görmeyen ben...Sonuç olarak MUTLUYUM bugün ben...

Sonuç Teoman'ıda bulduk.Tekrar soktuk hayatımıza.Saol feyzbuk.Pardon Facebook.Bana puğar denmesinden hoslanmayacağım geldi aklıma:)

İşte böyle birşey............

3 yorum:

neptuneptun dedi ki...

Pino (bu nasıl, hoşuna gidiyor mu?) bu Teo hangi Teo aceba?

Bir de kızım ben sevdim senin samimi yazılarını ha, devam et valla merakla bekliyorum..

Nazlila dedi ki...

Yazi tarzin gercekten de eglenceli haa!! :)) Su facebook nelere kadirmis.. Herkesi bir sekilde mutlu etti.

Pinar dedi ki...

kızlarrr...gaza getirmeyin beni...yazarımda yazarım valla...okumaktan gözleriniz çıkar ha....
sefiyorum sizi..hehehehe...