30 Nisan 2008 Çarşamba

HaNgOvEr...




Bak yine uyanamıyorum.Dünden kalma işe gelirsen olacağı bu.Birde acayip bir enerji fazlası üstümde.Nasıl atılır bu enerji masa başına...Blog yazarak avutulur.

Son günlerde hep söz veriyorum kendime.Azıcık daha düzenli olayım diye.Ama nerdee.Rahat edemiyorum 100 parçaya bölünmezsem.Biraz dinlendireyim bedenimi ruhumu diyorum.Olmuyor.Hep başarısızım bu konuda.En azından hafta sonları diyorum.ıh ıhhh.Mazoşistim ben galiba.Sonuç bu.

Güneş yok bir haftadır.Deliricem.Cokkkkkkk özledim.Anne olmanın dayanılmaz ağırlığı...

Bu arada iş yeride kaynıyor.Müdürümüz artık temelli emekli oluyor.Değişim dönemi.Film izler gibi izliyorum olanları =)

Teo geldi ve gitti.Onunla bende gerilere gittim.Eski günler,eski arkadaşlar.Hem çok değişen hemde hiç değişmeyen şeyler var yaşamda.Değişen şehirler, sokaklar, yaşlar, bedenler... Değişmeyen duygular,dostluklar,gözler,bakışlar...Eeee...E'si bu işte.

Canım defterim yanımda olmadığında(kadın olmak böyle işte,çanta değiştirirken bazı şeyler diğer çantada kalıverir) bişeyleri yazmak telefona kalır.Demiştimya teknoloji manyaklığı.Tabii öyle anlar oluyorki kalem yok kağıt yok.Acil durum,unutmamak lazım!Telefon nerdesin?Hemen not alayım.İşte o notlardan bir tanesi.

...........................

Bir sabah gözlerini açtığında
Yanındaki ben olmayacak.
İçine çektiğin tenin kokusu farklı
Dokunduğun tenin dokusu.
Bir gülüş gelicek kulaklarına
Tınısı cok uzak...
Bir öpüş geçmişe taşıyan,
Her anı sevgi kokan.....

Geçiyor zaman...Zamansız yaşananlar...Bugünü aratmayacak yarınlar yaşabilmek dileklerimle bir blogu daha sonlandırıyoruzzzzz.....


1 yorum:

Nazlila dedi ki...

Günes nereye gitti? Amasra?