29 Nisan 2008 Salı

GöNüL....




Nedir bu çektiğim senden,

Gönül derdin hiç bitmiyor,

Yediğin darbelere bak,

Bu da mı sana yetmiyor,

GöNüL...

Her çiçekten bal alırsın,

Her gördüğüne kanarsın,

Sen kendini ne sanırsın,

Belki bir gün uslanırsın,

GöNüLLLLLL...

Uslan artık deli gönül

Bak gelip geçiyor ömür

Uslan artık deli divane GöNüL...



Dün akşam TRT 1 de denk geldim.Zerrin abla pek güzel söyledi yine.Özlemişim bu parçayı.Yorgunluğumu aldı resmen.

...sonra farkettim ki ne kadar da uygun benim hayatıma.Dizginleyemediğim,ket vuramadığım,kontrol edemediğim,mantığın gerisine itimediğim bu gönlüm varya benim....Bazen hayatı zindan eder bana.Bazen durup dururken coşar.Yükseleni ikizler olan yengeç burcu olmamın da etkisi varmıdır bilemem.Sabah iyiyimdir.Sebepsiz mutlu.Öğleden sonra birden depresyona girmişim.Varmıdır özel bir nedeni? HAYIR! Benim beynimin sözünü dinlemeyen GöNlüm işte.

Aaaa birde tabi yediği darbelere bak.(bkz.parça sözleri)Bu da mı ona yetmiyor.Yetmez.Benim gönlüme yetmez.Verir en baştan 10 puanı insanlara.Döker tüm içimi.Sokuverir içine onları birden içine.Sonra bildik son.Başlar geriye sayım.Yana yakıla...Dedim ya hikaye aynıdır hep.Sonra geçer tabi acısı.Ama deler geçer, acıtır.

Neyse ki son zamanlarda sakin.Huzurlu.Tühhhh tühhhh nazara gelmeyelim.

Öyle ya da böyle geçiyor işte hayat.

Önemli olan hayatını ne kadar sıkı tuttuğun...

Ben seviyorum hem yaşamımı hem de deli şu gÖnLüM'ü...

2 yorum:

Kedi dedi ki...

Bildik durum bende de var...Kendini yalnız hissetme hani...Çünkü insanoğlu bazen bu bazen onca kalabalıkta bile yalnızdır.Bazen boş bir odada milyonlarca sesle,şeytanla doludur...

Nazlila dedi ki...

Ay blogunu okurken cok cok önceleri yazdigim bir blogumu animsadim.. O zamanlar yahoo'nun 360'inda yaziyorduk.. Benim de gelgitlerim, inis-cikislarim coktur! Sanirim asil burcumun akrep olup yükselenimin ikizler olmasi buna bir sebep olabilir seninki gibi :)))