20 Nisan 2008 Pazar

Bol kahveli sıcak Pazar.......


...Güzel bir cumartesi günü bitti.Sıcak bir pazar yasanıyor canımmm Ankara'mda.Geride cafemin musiki sesi...

Cumartesiden başlarsak eğlenceli bir gün idi.Saolun Kibrit kız ve çöp oğlan.Her daim mutlu kalın şirinler.

Ve bu sabah muhteşem branch için öncelikle Dolgi ve Nasli'ma sonsuz şükranlarımı iletmeyi bir borç bilirim..Elleriniz dert görmesin dostlar.Keyif ve lezzeet kattınız dünden kalma az uykulu,bol alkollü sabahıma...


Veee çok berhudarımmm.Artık bir mp3'üm var.Parçalarımı yükledim.Ohhh.Hatta dün kafam bir süper, mutfakta taktım kulağıma 1 saat dinleyip dans ettim.Ne büyük bir kolaylık,nasıl bir güzellik.Müziksiz hayat hatadır :) Di mi????????


Bu arada sabah oğlum sayesinde güne aslında kuğulu parkta başladım.Ve ne kadar hoş,huzurlu bir yer olduğunu unutmuşum.Bana bunu hatırlatan,dünyamı aydınlatan Güneş'im.Teşekkürler bitanem.


Kısaca hafta sonu özetini dinlediniz.Bir sonraki haberlere kadar esen kalın efem :)

1 yorum:

Nazlila dedi ki...

Her zaman bekleriz efendim, kahve icmeye de gelin, atlayin gelin yani! Davet beklemeyin :))