2 Mayıs 2008 Cuma

iyimiyiM kötümüyüM neyiM...

...İşte blog da yazmanın iyi ve kötü yanları.Dün yazılanlar sonrasında -komşular bir yana- arkidişler de meraklandı.Aslında bugün uykusuz olmanın dışında(Güneş geldi ve gece sapıttı.Büyük Spiderman krizi,babaanne isteği,Amasra sevdası gece 2 de depreşti oğlumun.) pek bir vasat bir gün.Karışık ruh hali devam ederken allahtan dün içmemenin verdiği bir dinginlik var üstümde.Sorulduğunda ise gercekten açıklayamadığım bir ruh hali bu.Down olma durumu.Dün Eplu ile konustuğumuzda benimde cok inandığım birsey söyledi.Dibe vurmadan cıkılmaz.Sular bulanmadan durulmaz.Vs vs....Bakalım daha ne kadar bulanacağız.
...Bu karmaşıklıkta hayatından birilerini çıkarmak en zoru.Kararı vermek kolay fakat uygulamak zor olan.Hayatına birşey yaşanmamış gibi devam edebilmek.Özür dilemek ne kadar yeterlidirki... Hele ki ben yaşamıma dair her iğne ucu kadar ufak birşeye bile öylesine-ölesiye bağlıyken.
...Ben böyle zamanlarda kaçardım bir yerlere.Şimdi ise elim kolum bağlı gibi.Bir adım atmaya halim yok bu şehirden dışarı.Bi güç bulsam biliyorumki çok iyi gelecek ama....O ilk adım çok zor meşakkatli bir iş.Bahar da sonbahar hüznü içimde.
...Böyle zamanlarda zamanın durmasını istiyorum.Bir süre öylece kalmak.Sonra tekrar hayata dönmek.Dinginleşmiş bir şekilde.
...İşte bazen böyle geçip gidiyor hayat. Anlaşılamayan,anlatılamayanlarla. Boğazına takılan yumrularla. İte ite...

1 yorum:

Nazlila dedi ki...

Bence hemen bulusalim, bu hallerin bana cok tanidik geldi.. Konusalim!