18 Haziran 2008 Çarşamba

İşte geldim burdayım....


Kelimeleri bir araya getirmek için uzunca bir zaman düsündüm.Olaylar olanca hızıyla akarken ben kelimelerle olan soğukluğumdan epeyce gerilerde kaldım.Yazmam lazım lazım lazım.Dergiye yazmam bloga yazmam Ebru'ya yazmam ....mam....mmmm...

Sonunda şeytanın bacağını kırdım galiba.İşte de yazıyorum.Önce Ebru'ya yazdım yolladım.Şimdi bloga oturdum yazıyorum.Sonra valla dergiye de yazicim Mehmet'cimm.

En son içime giren şeytanla uğraşıyordum dimi? Neyse çıktı içimden.Ohhh :) Değişen anti-depresan beni bu hallere soktu biliyorum.Gelgitler azaldı.Düşününce o kadar cok şey yaşandıkı bu arada.Üşeniyorumda hepsini birden yazmaya.
Oğlumun muhteşem komik balosumu,arkadaşların düğün sünnet olayımı,Amasra molasımı,araba sevdasımı,içimde kopan fırtınalarmı...Hangisi?
Başlayım bakalımmm.

Neyse, bi ara Amasra'ya gittik.3 güncük.Ama bu kadar iyi geleceğini hiç tahmin etmemiştim.Yenilendim sanki.Kış sonu kasveti uçtu üzerimden.Hatta manyak oğlum deniz sezonunu açtı insanların dehşet dolu bakışlarıyla.

Sonra yine iş.Ama bugüne gelene dek yoğun sıkıcı berbat iş günleri.Akşam 5,30 a eremeyen günler.Offf ki ne offff....Arada içilen akşamlar.Klasik ev-cafe-iş üçgeni...Yoksa bermuda mı demeliydim bilmiyorum.A tabi bi de hayatıma giren otamatik vites araba.Mehmet^ten kaçırdığım zamanlarda kullandığım...Ki nasıl ahhh ettiyse ayağımı burkup yan bağların ağzına edip 2 hafta kullanamadığım...Arabayı aldığımda herkesler aman diiiim Pınar alkollü kullanma dediklerinde yaw ben alkolikmiyim diye düşünmüştüm.Amma velakin anladımki her içtiğimde araba kullanma hissiyatım tavana vuruyor.Bi de engellemeyip kullanıyom.En son hiçç hatırlamıyorum ama 1-1,5 saat kullandım.Ama bir güzel park etmişim.Sanırım ayık olsam bu kadar iyi yapamazdım(!)Biliyorum özrüm kabahatimden büyük ama...

Sonra oğlum...Yine bir hasta bir hasta oldu.Bademcikler yapıştı birbirine.2 gündür anlamsız benekler kırmızı kırmızı.Anası kılıklı alerjik maymun.Galiba Mehmet haklı bütün kötü şeylerimi aldı Güneş.Ondan da hangi iyi şeyi aldığı merak konusu tabi.Birileri örnek vererek aydınlatabilirmi beni.Yakışıklılık örneği kabul görmez ona göre.

Ve tatilim geldi.Temmuz konserlerle geçecek.Son haftası umarım bende tatilde olabileceğim.1 mp3'üm,bir şise bira,bide deniz olsun yeterrrrrrrrrr...

Şimdilik bu kadar...

Gel tatil gellllllllll...

1 yorum:

Nazlila dedi ki...

Oh oh ne iyi olmus, gitmis öcü seytanlar.. Tekrar hosgeldin.. Pinar, lütfen alkollü araba kullanma, güzel bir ailen oldugunu da sakin unutma!