22 Haziran 2008 Pazar

Boşluk....

Cuma öğleden sonra kaçtım işten.Bugün pazar.Ohh yarında iş yok.Ne özlemişim avare olmayı.Oturdum cafeye önce süper kahvaltı şimdi sokak manzaraları eşliğinde müzik dinlemece yazma değmeyin keyfime.Oğlum yok,Mehmet yok huzur çok.
Cuma akşamı Nedjima'da çocuklarla keyifli bir akşam sonrası gece maç bittiği anda ben motorun üzerine ballıbaba da arkadasın evine bırakıldım.Tabi maç sonrası olunca eğlence ikiye katlandı.Motor keyfi çakırkeyfle birleşti.Birde çılgın! milletimizin naraları girince işin içine olay koptu.Millet Türkiyeeeeeeeee ben susma sustukça sıra.... şeklince bağıra çağıra arkadaşa ulaştık. Baktım herkes bağırıyo,bize bakıyolar garip garip bende bagırdım durdum.Bu eğlenceli kısım elbet.Ertesi günkü hırbo haberlerini duyunca,len salak 1 kurşuna denk gelmeden gebermedik diye seviniyosun.Ee bu ülkede kazara geldik bu yaşa.ŞÜkÜR!
Bide kırım kongo kanamalı ateşi endişesi.Eyvallah Güneş yok bi kafa dinliyom ama hergün talimatlar veriliyor Eminoş'a.Uzun çorap,sprey ilaç vs vs....Hergün yeni bi dert musallat oluyo başımıza.
Vee 2 gündür sevgili Mehmet in istediği gibi hocayla trafikteyim.Meraklanmaya mahal yok.Gayet ayık,akıllı uslu.Batıkent,eryaman,kızılay,tandoğan fethedildi.Bugün tunalı,bahçeli filan fıstık:)
Güzel şey tatil ..........
Güzel şey boş boş oturmak.....

2 yorum:

Nazlila dedi ki...

E artik bizi de gezdirirsin yakinda! Kacari yok :)))

neptuneptun dedi ki...

Pinocum, evet çok güzel yaaa, blogunu önceden okudum, daha sonra yorum yazarım dedim, direk yorum sayfasını açtım ve blogunda yazanları unuttum:) nazlının yorumundan tahminle yazayım bari:
1. çay, bira, vokta, kola fark etmez: arabanı ıslatmalıyız.
2. hayatımda hiç alkollü araba kullanmadım, yani o konuda yalan dolan yorumlarda bulunamam.
3. şimdi sabah veya akşam uygun saatlerde dışarıda olursak, karşıdan karşıya geçerken trafikteki seni görme şansımız nedir? görürsek bize el sallar mısın?