26 Aralık 2008 Cuma

yeni yıla 5 gün kala...

Maşallah aylardır yazmıyorum..Yazılanları arkidişleri takip ediyorum elbet..En son baktımda amasradan yazmısım.Yaw zaman ne çabuk geçiyor geyiği 30 dan sonra daha bir anlam kazandı.Bir bakıyorum yaz birde bakıyorum kış.Sene bitiyor...............

Ben 2008 i sevmedim kızmasın ama...Dilerim 2009 daha güzel geçer...Yani 2008 i aratmasın yeter diyeyim.Sanırım bu yıla dair en cok beni yaralayan ve hafızamdan cıkmayacak şey Güneş'in ameliyatı olacak.Korkulu,acılı,hiçbirsey yapılamayan,eli kolu bağlı günler...Neyseki geçti.Şükrediyorum sadece.Ama sevemedim bu yılı.Artan sorunlar.Nedense içimde 2009 a dair iyi şeyler var.Güzel şeyler olacak gibi.Aslında iyi şeyleri hissedemem ben.Felaket tellalıyım ben.Ama bu sefer böyle degil.Anti-depresan kandırmacası degildir insallah:)

Yazılacak cokk sey var aslında.Ama yapılacakta bir o kadar iş....

1 yorum:

Nazlila dedi ki...

Yazilacak cok sey oldugu kesin ama hani yazan pinar nerdeee?? Aylar sonra kisacik da olsa yazmissin bir iki satir ama bizi kandiramazsin bununla.. Bekliyoruz devamini..