29 Aralık 2008 Pazartesi

30 aralık 2008 :)


İşte geldi yılın son gününden bir önceki gün...Bi önceki yazıklarımın aksine yılın son günleri pek bi neşeli geçiyor...Kendini affettirmeye çalışıyor gibi 2008.Şöyleki;

Sevgili arkadaşım Özlem ve onun cok sevgili eşi Kaya'nın(ayyy kırılacam nezaketten) doğum günleri vesilesi ile toplaştık.Aman pek keyifli bir geceydi.Hadi toplaştık yılında son günleri diye yeni yıla da erken bir giriş yaptık aramızda...80'lerin parçaları keyfimize keyif katarken,dağıttık,güldük,böğürdük,yedik ve içtik yine içtik.Özlemin inatla hatırlayamadığı Gürcü şarabını anmadan geçemeyeceğim.Birde doğum günü pastası elbette.Nefistiiiiiiiiiiiii...Saolun varolun iyiki doğmussunuzzzzzzzzzz...

Ve dün aslında cok farkettiremesemde cokk sevindim.Aslında hediye vermek almaktan daha keyifli.Tabiki hediye almakta cok eğlenceli bişi ama olsun...Ben hep hediye verirken daha bir heyecanlı olurum.Tam öyle birşey yaptım dün.Daha daha keyifli idi.Çünkü hediye verdiklerin çocuksa olay değişir.Çağla ve Sinan'a yılbaşı için ne alsam derken çam ağacı istediklerini öğrendim.Ve o çam dün alındı.Yanına bir iki süs.Planda iş çıkışı evlerini ansızın basmak vardı.Amma velakin mesai olayını hiçç hesaba katmamıştım.Hoppalaaaaaaaaaa..Neyse artık mesai cıkışı giderim dedimde, turşu olmuştum...Buna rağmen inat ben 9 civarı gece tabii gittim Özlem arkadaşıma.Şükür kurduk çamımızı.Paragraf başında dediğim gibi çok farkettiremesemde çok sevindim.Çünkü Çağla ve Sinan yeni ağaçlarını sevdiler.Di mi?:)
Sırada Poypoy var.Güllücümü görürsem bu 2 gün içinde onunda hediyesini vermek için heyecanlanıyorum.Biliyorumki cafeye gelemeyecekler.Keşke cafede de birlikte girebilsek yeni yıla ama sağlık olsun diyoruz.
Ve heyecanla bekliyorummm.yarın gelsin.akşam olsun.2009 a girelim.içelimm içelimm eğlenelim.Gülerek girelim hep gülelim...

:)


2 yorum:

neptuneptun dedi ki...

aman sevmez olurlar mı şekerim, bayıldılar... ama en çok kedi sevdi! kutulu ışıkların kablosunu bir güzel kemirdi, biz de kaldırdık:)

Pinar dedi ki...

neeeeeeeee kedimi aldınızzzzzzzzzzzzzz
niye haberim yokkkkkkkkkkkkk