26 Mayıs 2009 Salı

Gizli BahçeM

Kendi gizli bahçemde büyüdüm
Büyüttüm sevgileri
Coşkuları
kendimce
Seni, özlemlerimi
Umutlar büyüttüm
Kuruttuklarım oldu
Sadece gül açmadı
Bütün çiçekleri yetiştirdim
Çocukken oynadığım oyunları
Anılarımı büyüttüm kendime
Denizleri aştım bahçemde
Gökleri yardım geçtim
Tek tek kazıdım yaşadıklarımı t aşlara
Unutmadım hiçbir şeyi
Şimdi güzel hayaller gibi görünen
Çok uzaklarda, leylak kokulu anılarımı
Küf kokusuyla sarılmış olanları bile
Göz yaşlarımı akıttığım toprağı kokladım
Dans ettim ölesiye
Yitirdim, yitirildim öldüm, dirildim
Bir çocuk yetiştirdim gizli bahçemde
Sessiz ve gizlice
Duymadılar duyurmadım
Görmediler göstermedim ki...
Şimdi! Şimdi oyunlarım var yine
Şimdi! Şimdi rengarenk çiçeklerim var yeniden
Suluyorum her gün,
Masmavi bir gök ve bir denizim
Gözlerimde yaşlarım var yine
Benim kocaman bir gizli bahçem var
Kendimi büyüttüğüm
Ölürken huzurla yanımda götüreceğim.......

pınar

Hiç yorum yok: